Onze eerste dagen in Sanur

25 juli 2017 - Sanur, Indonesië

We zijn op een heerlijke plek beland! Na een lange vlucht, waarin we gelukkig allemaal redelijk geslapen hebben na onze overstap in Qatar. Wat een vliegveld is dat. Ongelooflijk groot. Toen we op Denpansar aankwamen stond een chauffeur voor ons klaar. Een zeer klein mannetje en hij was even helemaal van slag toen hij ons zag. Na 10 minuten was hij bijgekomen en begon hij vrolijk te vertellen. Zijn naam was Made. Dat betekent 2e zoon. Volgens hem heten alle 2e zonen zo ( of wij hebben het niet goed begrepen ;-) Ons hotel is prachtig! We konden nog snel wat eten en toen allemaal moe naar bed.

De eerste dag hebben we vooral bij het zwembad doorgebracht en wat gestruind langs het strand en de winkeltjes. Allemaal roepen ze 'come in to my shop, no buy just look'. Ik kon de verleiding niet weerstaan om een balinese massage te proberen.

Vandaag zijn we in de Waterbom geweest. Een groot waterpark in Kuta. Allemaal spectaculaire glijbanen. Was super leuk. Daarna nog een klein rondje shoppen en onze shopkoning Hugo was niet te stoppen: pet en schoenen! Nou ja, gympen dan. Zeer bijzondere exemplaren volgens Hugo :-)

Straks lekker wat eten, ik denk dat 1 van ons 4 wel een nasi goreng besteld, en dan morgen naar de volgende bestemming. Als het goed is gaan we onderweg de cultuur en natuur van Bali verkennen!

1. Sinie:
    25 juli 2017
    Een goed begin met die massage want je moet wel fit zijn als je rond gaat reizen.
    Mooie foto's van een heel andere wereld toch.
    We horen nog wel van jullie en de groetjes van ons beide.