Gili en weer naar Bali; de reis is rond

12 augustus 2017 - Gili Trawangan, Indonesië

Op donderdagochtend vermaken we ons bij het zwembad. Dan is het weer tijd om uit te checken en naar de het andere hotel te gaan. Het transport is weer paard en wagen. Is wel grappig, want die mannen die dat regelen die zeggen dan 'we call de horse for  you'.

Als we de spullen in de nieuwe kamer hebben gezet is het al weer tijd voor lunch. Wanneer we over het pad lopen voel ik ineens een klap in mijn kuit. Behoorlijk pijnlijk. Ik denk een zweepslag. Strompelen naar een restaurant, been hoog en ijs er op. Het valt gelukkig mee en er zijn slechtere plekken op de wereld om rust te houden:-)

Op dit deel van het eiland is het gezellig druk. Leuke restaurants en barretjes.  Veel met een bovenverdieping zodat je een mooi uitzicht hebt over de zee.

Op vrijdagochtend gaan de jongens in de tuin schaken, ik ga met mijn been omhoog bij het zwembad en Marco gaat het noorden van het eiland verkennen. Het blijkt dat je in het Noorden zo de zee in kunt lopen en schildpadden kunt zien. Dus de heren droppen mij in een Spa voor een pedicure en gezichtsmassage en zij gaan snorkelen. Zo heeft iedereen een goede dag :-)

Zaterdag is het al weer tijd om Gili te verlaten. We gaan met de fast boot terug naar Bali, sanur. Hetzelfde hotel waar we ook zijn geweest bij aankomst.

Nog 1 dag genieten van het mooie land, de lieve mensen en het heerlijke eten. Wat een gave vakantie is dit!!!!

1. Erna:
    12 augustus 2017
    Fijn dat je ons mee hebt laten genieten van deze mooie eilanden!
  2. Kathy:
    12 augustus 2017
    Geniet nog ffies! En sterkte met je kuit. Hoop dat het snel beter voelt.