The Keys

30 juli 2019 - Key West, Florida, Verenigde Staten

De heren komen wat teleurgesteld terug van het vissen. Niets gevangen... Er zit een restaurant naast het hotel aan de haven en daar gaan we 's avonds wat eten. Wij worden overigens regelmatig aangesproken in restaurants dat we allemaal zo lang zijn. Laatst zei iemand dat zelfs de little one groter was dan hij. Wel grappig hoe Amerikanen dat doen. Ze heten je altijd welkom in Amerika en zeggen dan dat ze hopen dat je Amerika leuk vindt. Als ze zelf in NL zijn geweest dan zijn ze vrijwel altijd in Amsterdam geweest. Wij hebben deze avond mooi uitzicht, lekker eten, live muziek en Hugo ontdekt een Pooltafel. Kortom, topavond!

Op zondagochtend rijden we door naar Key West. Een lange weg die allerlei eilanden met elkaar verbindt, incl bruggen natuurlijk. Alsof je de waddeneilanden met elkaar verbindt. Mooie route om te rijden. Telkens zicht op zee, waarvan het water iedere keer weer een andere kleur lijkt te hebben. Overal mensen die aan het vissen zijn.

Net na de middag komen we aan in ons hotel. Inchecken en lekker relaxen hij het zwembad. In de avond gaan we naar het centrum. Ons hotel ligt buiten het centrum, maar we kunnen mee met de shuttle bus van het hotel. De activiteit hier is kijken naar de ondergaande zon op het meest zuidelijke punt van Amerika. Er is een plein waar ook straatartiesten zijn. Er varen partyboats voorbij. Iedereen geniet van het mooie uitzicht.

Op maandag willen de heren een herkansing voor het vissen. Dat is gelukt! Ze hebben 14 vissen gevangen, waarvan Hugo er 1 heeft gevangen die we kunnen eten. De Blackfin tuna. We vinden een restaurant bij ons in de buurt waar ze ook het concept hebben: bring your own catch. Heerlijk! De rest van de middag/avond zitten we bij het zwembad.

Nu, dinsdagochtend zijn we opweg naar onze laatste bestemming: Miami! We zijn benieuwd!

1. Kathy van Eijkelenburg:
    31 juli 2019
    Klinkt als een supervakantie! Geniet nog even!
  2. Erna:
    31 juli 2019