Bye bye Miami

2 augustus 2019 - Miami Springs, Florida, Verenigde Staten

Als we op dinsdagmiddag aankomen in Miami gaan we eerst naar een Mall. Meer dan 250 winkels.  Het houdt niet op. Eten op de mega foodcourt hoort er natuurlijk bij. Daarna gaan de heren los. Wat een keus. Ze shoppen mij er gewoon uit!

Daarna inchecken in ons hotel in Miami Beach. We lopen naar het strand, maar dat is een teleurstelling.  Ook hier allemaal zeewier net als in Fort Lauderdale. Het is al avond dus we gaan het avondleven van Miami Beach ontdekken. Wat een keuze aan restaurants en alle winkels zijn tot laat open. Geeft een gezellige sfeer.

De volgende ochtend zijn we in twijfel. We willen lekker naar het strand, maar het blijkt dus dat de hele kust onder het zeewier zit. Tot wel 2 meter het water in zit het in de golven. We besluiten naar de andere kant van Florida te gaan, Naples, waar we ook al geweest zijn en de  kust prachtig was. We pakken wat spullen in en boeken onderweg nog een hotel. Als we aankomen in Naples blijkt dat we 1 ding vergeten zijn te doen.... het weerbericht bekijken. Het regent. We denken eerst nog een bui, zoals we al meer hebben gehad. Helaas, het blijft de hele middag en avond regenen. Dus we relaxen wat. De jongens gaan naar de gym, Marco en ik lezen. Uitstapje naar de supermarkt is ook leuk. Groot zijn ze uiteraard en wat een keus aan dingen. Leuk om te kijken.

Donderdag staan we vroeg op en het is prachtig weer. Om 8 uur zijn we op het strand. De jongens gaan de zee in en Marco en ik maken een heerlijke strandwandeling. We zien meerdere keren dolfijnen. Dat is toch echt zo gaaf!

's Middags zijn we terug in Miami en rijden we via Ocean Drive terug nasr ons hotel. In de avond gaan we hier ook naar toe. Gezellige plek met terrassen, muziek en heel veel bijzondere mensen op te spotten. Ze drinken hier cocktails in Amerikaans formaat, 0,75 liter. Marco en ik delen er 1 om de vakantie in stijl af te sluiten :-) De jongens hebben lol om hoe de serveerster Marco aanspreekt: honey en baby :-)

Nu is het vrijdagochtend en zitten we op het vliegveld.  Onze reis zit er op. Hoe hebben we de vakantie beleefd?!

Hugo

Fantastische ervaring! Hoogtepunten: skyline NY en de attractie de Hulk in Universal Studios, vissen vangen en opeten

Rutger

Onvergetelijke vakantie! Hoogtepunten NY, Universal, alle prachtige stranden

Marco

Genieten!  Hoogtepunten: strand Naples en vissen

Mariel

Meer dan fantastisch! Hoogtepunten: NY beleven en de strandwandelingen waarin we de dolfijnen hebben gespot

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Kathy van Eijkelenburg:
    2 augustus 2019
    Leuk mee te kunnen lezen met jullie avonturen. Hopelijk een goede vlucht en tot snel, x Kathy